خرید رنگ اپوکسی کف

خرید رنگ اپوکسی کف از مقاوم ترین و بادوام ترین رنگهای صنعتی موجود در بازار می باشد که شما بزرگواران از سرتاسر کشور می توانید نسبت به سفارش رنگ اپوکسی کف اقدام نمائید همچنین اگر می خواهید کمی درخشش بیشتری به رنگهای  کفپوش های خود بدهید، انتخاب بسیار خوبی می باشد.

خرید رنگ اپوکسی کف

رنگ اپوکسی می تواند به عنوان یک درزگیر در کف سیمانی عمل کند و معمولاً در کف گاراژ یا زیرزمین اعمال می شود اطلاعات زیادی در مورد نحوه اعمال  وجود دارد. اما در مورد اینکه آیا باید رنگ اپوکسی در مقابل پوشش اپوکسی باشد، سردرگمی زیادی نیز وجود دارد.

خرید رنگ اپوکسی کف

رنگ اپوکسی چیست؟

رنگ اپوکسی که در اصل برای مصارف صنعتی طراحی شده بود، یک محصول اکریلیک لاتکس است که ممکن است مقدار کمی اپوکسی در مخلوط داشته باشد و برای کاربردهای کف استفاده می شود.

تفاوت اصلی اپوکسی با رنگ معمولی در این است

که در صورت وجود اپوکسی، رنگ بسیار بهتر به سطح بتن می‌چسبد و دوام آن را بیشتر می‌کند. بدون اپوکسی، رنگ اکریلیک استاندارد در نهایت پوسته پوسته می شود و پوسته پوسته می شود، به خصوص در مناطق پرتردد. بسیاری از مردم تصمیم می‌گیرند از رنگ اپوکسی استفاده کنند، زیرا انعطاف‌پذیر، مهر و موم شده است و می‌تواند در مناطق پر تردد ایمن‌تر باشد، البته به درخشش زیبایی‌شناختی آن اشاره نکنیم. کف شما را در برابر آسیب به خصوص در برابر حرارت و مواد شیمیایی محافظت می کند و در برابر ضربه مقاوم است. برای هر منطقه ای که ممکن است از مواد شیمیایی، گرما و سایر مواد استفاده شود عالی است.

مزایا و معایب رنگ کفپوش اپوکسی

اپوکسی یک انتخاب کفپوش مقاوم است. می تواند ضربه سنگین، گرما، مواد شیمیایی و آب را تحمل کند. در گاراژهایی که خودروها می توانند مواد شیمیایی خورنده منتشر کنند، ایده آل است. مقرون به صرفه: رنگ اپوکسی را می توان به کفپوش فعلی شما اضافه کرد و در زمان و هزینه حذف شما صرفه جویی کرد.

ماندگاری طولانی: اگرچه نصب آن به زمان نیاز دارد، اما زمانی که اپوکسی در جای خود قرار می گیرد، مدت زیادی دوام می آورد. سخت پوشیده، بسیار بادوام است و در برابر ترافیک زیادی مقاومت می کند.

محافظت: اپوکسی تقریباً یک محافظ برای کفپوش شما ایجاد می کند و از آن در برابر لکه ها، ترک خوردن و ساییدگی محافظت می کند.

نگهداری: اپوکسی در برابر گرد و غبار مقاوم است. با ایجاد یک لایه، اپوکسی به جلوگیری از نشستن و گردش گرد و غبار کمک می کند. همچنین سطح صاف و صافی ایجاد می کند که به راحتی با جاروبرقی، جارو یا جاروبرقی تمیز می شود.

وقتی این خیس است، ممکن است لغزنده باشد.

با وجود اینکه اپوکسی سخت سایش و مقاوم است، در نهایت نیاز به تعویض دارد. فرسودگی و پارگی روزمره تاثیر خود را می گذارد و براده ها و ترک ها می توانند شروع به ایجاد کنند. هنگامی که این اتفاق می افتد، باید یک لایه دیگر از رنگ اپوکسی اضافه کنید تا مطمئن شوید که همه چیز خوب به نظر می رسد.

قیمت رنگ اپوکسی

اگر در محلی است که چیزهای سنگین روی زمین می‌افتند، مانند یک باشگاه، ممکن است یک مشکل باشد.
برای اطمینان از اینکه  شما به طور موثر اعمال می شود، آماده سازی زیادی لازم است. شما باید تمام شکاف ها را پر کنید و تمام چربی ها، روغن ها و کثیفی ها را با دقت تمیز کنید.

خود فرآیند درخواست نیز زمان بر و خسته کننده است. ممکن است چندین روز طول بکشد تا رنگ اپوکسی شما به درستی خشک شود و قبل از افزودن لایه بعدی باید صبر کنید تا اولین لایه کاملاً خشک شود. تغییر رنگ، طرح یا حذف اپوکسی ممکن است پرهزینه و کار سخت باشد.

رنگ اپوکسی در مقابل پوشش اپوکسی رنگ اپوکسی به سادگی یک رنگ است.

یکی از مهمترین مواردی که هنگام انتخاب بین پوشش اپوکسی یا رنگ اپوکسی باید به آن توجه داشت دوام آن است. اگر به سادگی می خواهید ظاهر کف خود را بهبود بخشید، رنگ اپوکسی ایده آل است. با این حال، اگر می‌خواهید منطقه‌ای را بهبود ببخشید که ترافیک سنگین است و در معرض خطر نشت مواد شیمیایی است، پوشش اپوکسی گزینه بسیار بهتری است.

رنگ کف اپوکسی نسبت به رنگ لاتکس سنتی دوام بیشتری دارد، اما در برابر لکه‌ها، مواد شیمیایی و ساییدگی و همچنین پوشش اپوکسی مقاومت نمی‌کند. یکی دیگر از تفاوت های اساسی بین این دو قیمت است. رنگ اپوکسی به طور قابل توجهی ارزان تر است. می توانید رنگ را از فروشگاه خریداری کنید و آن را به تنهایی اعمال کنید. با پوشش های اپوکسی، احتمالاً به نصب حرفه ای و محصولی با کیفیت بالاتر نیاز خواهید داشت.

خرید رنگ اپوکسی کف

این یک جایگزین مقرون به صرفه برای نصب کفپوش کاملاً جدید است. فرمولاسیون بالای رنگ اپوکسی به این معنی است که فقط یک لایه ضخامت خوب و محکمی را ایجاد می کند که می توانید آن را روی بسیاری از سطوح اعمال کنید.

برخلاف کف‌های سنگین معمولی، لازم نیست هر شش ماه یک بار کفپوش اپوکسی را رنگ کنید. رنگ اپوکسی در برابر رطوبت مقاوم است و می تواند در برابر درجه حرارت بالا مقاومت کند و آن را به گزینه ای عالی برای حمام، سونا و محوطه استخر تبدیل می کند. روکش براق یکپارچه رنگ اپوکسی سطحی غیر جاذب ایجاد می‌کند که به راحتی و کارآمد تمیز می‌شود، بنابراین در سالن‌های ورزشی، گاراژها و مناطقی که خطر ریزش وجود دارد نیز کاملاً کار می‌کند.

مزایای استفاده از رنگ اپوکسی کف پارکینگ

رنگ اپوکسی کف گاراژ یکی از سخت ترین و بادوام ترین پوشش هایی است که می توانید اعمال کنید. همچنین می تواند فورا سیمان خسته کننده یا غیرجذاب را به یک منطقه حرفه ای تبدیل کند.

مزیت بزرگ دیگر این است که در برابر گرد و غبار مقاوم است زیرا یک آب بند موضعی است به این معنی که در بالای مواد قرار می گیرد و به منافذ نفوذ نمی کند و یک سد محافظ ایجاد می کند. در کف‌های بتنی برهنه، ترافیک می‌تواند پودر گرد و غبار را مختل کند و این می‌تواند روی ماشین‌ها، ابزارها، واحدهای ذخیره‌سازی باقی بماند و تمیز کردن آن دردسرساز باشد. همچنین به طور طبیعی در برابر رطوبت مقاوم است. لکه ها و لکه ها جذب اپوکسی نمی شوند و آثار زشت و ماندگاری به جا می گذارند.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

اولین نفری باشید که امتیاز ثبت می کند 🙂

1

  1. سلام مهندس توسلی واقعا از مشاوره خوب شما و قیمت مناسبی که برای پروژه ما اعلام کردید تشکر می کنم

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما